Informatie

Datum en locatie

Donderdag 16 juni 2022

De ReeHorst – Ede

Adres
Hotel en Congrescentrum de ReeHorst
Bennekomseweg 24
6717 LM Ede (Gld)

Doelgroep

Dit congres is bestemd voor beslissers en beleidsmakers op gebied van digitalisering bij de overheid. Secundair: personen werkzaam bij kennisinstituten en in de wetenschap. Het congresprogramma is interessant voor zowel beslissers als beinvloeders. 

Annuleringsvoorwaarden

Inschrijvingen zijn alleen schriftelijk te annuleren. In geval van annulering tot uiterlijk 4 weken voor de datum van het event, wordt een bedrag van €50 wegens administratiekosten in rekening gebracht. Meld je binnen vier weken voor aanvang af? Dan zijn we helaas genoodzaakt het volledige inschrijfbedrag te berekenen. Overigens kan je bij verhindering natuurlijk altijd een vervanger van de inschrijving gebruik laten maken.

Vragen?

Neem dan snel contact met ons op.

Event-ontwikkelaar (inhoudelijke vragen)

Marije van Duinen

M: 06 19 61 68 59

stuur een e-mail

Congrescoördinator (logistieke vragen)

Annemarie Post

M: 06 53 63 38 29

stuur een e-mail

Klantenservice (inschrijving / aanmelding)

T: 020 – 23 56 400

(Klantenservice is telefonisch bereiken van ma t/m donderdag van 9.00 – 17.00 uur en op vrijdag van 9.00 t/m 12.00 uur)

stuur een e-mail

Sales

Jeffrey Ploeg
M: 06 – 11 85 73 51

Kim de Vries
M: 06 – 47 31 20 90

stuur een e-mail


AG Connect en iBestuur organiseren dit congres in samenwerking met: